© 2016 Your Business Name!

Céges blog

Céges blog – Hibák és buktatók (III. rész)

A céges blogszövegek nehézségeiről és hátulütőiről két korábbi bejegyzésünkben már elkezdtünk foglalkozni. Az ilyen írások egyik lényege a releváns tartalom megjelenítése, hogy hozzásegítse oldalunkat a találati listák elejére kerülni. A hibázási lehetőségeket, azok eredményeit és a sikertelenségek okait boncolgatjuk tovább mostani, befejező posztunkban is....

Blog

Céges blog – Hibák és buktatók (II. rész)

A céges blogszövegek nehézségeiről és hátulütőiről egy korábbi bejegyzésben már elkezdtünk foglalkozni. Az ilyen tartalmak egyik lényege a releváns tartalom megjelenítése, hogy hozzásegítse oldalunkat a találati listák elejére kerülni. A hibázási lehetőségeket, azok eredményeit és a sikertelenségek okait boncolgatjuk tovább mostani posztunkban is....

Céges blog

Céges blog – Hibák és buktatók (I. rész)

A céges blogszövegek témáját, tartalmát és formáját illetően vannak bizonyos szabályok, melyek betartása nélkül azok nem lesznek hatásosak, nem fognak célt elérni, és nem hoznak újabb követőek vagy megrendelőket. Az ilyen szövegek egyik lényege a releváns tartalom megjelenítése, hogy hozzásegítse az oldalunkat a találati listák elejére kerülni.  ...

z generáció

ONLINE TARTALMAK A Z GENERÁCIÓNAK – II. RÉSZ

Szövegírói szempontból a Z generáció számára az értékesítés egészen újfajta megközelítéseket és narratívákat kíván, mint amelyeket a most 40-es éveikben járó marketingesek megszoktak. A mai tízen-, és huszonévesek fókuszpontjai, értékei, a pénzhez való hozzáállása már jelentősen átrendeződött. Habár a külsőség fontos, mégsem a neves márkák és az BMW-re való támaszkodás a menőség alfája és omegája. De vajon mivel lehet a legjobban megcélozni ezt a korosztályt?...

szövegírás

Céges blog? Webszövegek? Mikor alkalmazzunk szövegírót?

Szövegíróra elsősorban azokban a helyzetekben lehet szüksége egy vállalkozásnak, amikor online tartalmaival szemben valamilyen eredményességet, hatékonyságot vár el. A rendszeresen jelentkező céges blogszövegek, a webáruházak termékleírásai, a weblapok szövegei speciális nyelvezetet, szókészletet, felépítést követelnek meg, hogy képesek legyenek bevonzani a látogatókat, akikből aztán potenciális vásárlók is lehetnek....