© 2016 Your Business Name!

szövegírás

Szövegírás – Tartalomkészítés blogokhoz, weboldalakhoz

A szövegírás egyfajta marketing eszköz, egy út, amelyen keresztül kommunikálunk leendő ügyfeleinkkel, partnereinkkel vagy akár követőinkkel. A jó tartalmak nem csak tájékoztatnak, hanem interakcióba vonják az olvasót. Vagyis az a szövegírás a leghatékonyabb, amely látogatókat, kattintásokat, oldalmegtekintéseket és végül vásárlókat hoz.

 

Szövegírás – Célorientált weboldal

Szövegírás módjától, stílusától és céljától függően különböző eredményeket érhetünk el, ha megfelelően pozícionálunk. Egy weboldal létrehozásánál a legtöbbeknél az elsődleges szempont a design és a funkcionalitás, a tartalomra viszont már alig-alig koncentrálnak. Jellemzően az a legvégére marad, a wordpress sablon szöveges részét határidőre így viszont nehéz feltölteni. Az is előfordul, hogy a már meglévő – de addig sem elég hatékony – leírásokat mentik át az új honlapra, így az arculat valóban megújul, de a tartalom egyáltalán nem. De vajon van-e létjogosultsága egy új weblapnak hatékony szövegírás nélkül?

 

A SEO-t nem szabad kihagyni!

A szövegírás kreatív részére kevesebb energia jut, sokszor nem is a megfelelő ember foglalkozik vele. Azonban komoly akadályokba ütközhetnek azok, akik nem szakemberekkel dolgoznak együtt. Nem csak gyors tárhelyre, de hatékony tartalmakra is szükség van ahhoz, hogy a Google egyáltalán megtaláljon és feltérképezzen bennünket. Érdemes egyeztetni egy SEO szakemberrel, aki beállítja az oldalunk minden fontos elemét. Koncentrál a kulcsszavakra és a szövegíróval közösen kidolgozzák a tartalomstratégiát. Gondoljuk csak át, hogy vajon mennyire fontos az új design, ha a keresőoldalak nem azok, hanem a szövegek alapján rangsorolják a találati listájukat?

 

Szövegírás kulcsszavakkal

A kulcsszavakkal telesűrített, értelmetlen szövegek – legyenek azok akár blogok, akár webszövegek -, szintén nem jelentenek megoldást, hiszen nem fogják olvasni, nem érkezik rájuk kattintás, érdeklődés. Hosszútávon pedig hiteltelenséget kommunikál. A jó szövegírás azonban egyenlő az olyan blogbejegyzésekkel, webszövegekkel, landig oldal szövegekkel, amelyek első blikkre áttekinthetők, felismerhetők benne a fontosabb sarokpontok. Így szinte már olvasás nélkül, a címek, alcímek és kiemelések miatt értelmezhetők. Kellően rövidek, fenntartják az érdeklődést, ugyanakkor SEO szempontból is képesek hasznot hozni. Tehát érdeklődőket és megrendeléseket hoznak.

Szövegíróra van szüksége? Keressen meg!